niedziela, 6 marca 2016

ULUBIEŃCY LUTEGO

Witajcie kochani!  Dziś podzielę się z wami moimi ulubieńcami lutego! Delikatne kosmetyki do delikatnego makijaż!  

Na pierwszym miejscu zdecydowanie znajdą się dwa kosmetyki marki Astor. Nigdy nie spotkałam lepszych kosmetyków, które by aż tak dobrze zgrywały się z moją twarzą. Mianowicie: Astor SKINMATCH Powder 100 Ivory oraz Astor Seduction Codes N'2 Volume & Curve Mascara black. 


Następnym kosmetykiem godnym uwagi będzie na pewno FabulousGel - Eyeliner + Highlighter marki Miss Sporty. Bardzo dobrze kryjący i wygodny w użyciu eyeliner oraz rozświetlacz. Piękne połączenie! 
Jeśli już piszę o eyelinerze, grzech byłoby nie wspomnieć o Essence eyeliner pen black. Extra Longlasting.


Wygodny mazaczek i dobrze napigmentowana czerń. Długo się trzyma. Jedyny minus to trudne usunięcie go.
Na koniec truskawkowa pomadka marki Yves Rocher. Genialna francuska firma nigdy mnie nie zawodzi!  Cudowny zapach, chroni usta i nadaje delikatnego koloru. Świetna rzecz, gdy chce się mieć całkowicie naturalny makijaż. Uzyskamy kolor, nawilżenie, intensywny zapach pobudzający zmysły i nasze usta będą równie naturalne co makijaż! Kosmetyki Astora kupiłam w Rossmanie, oba eyeliner kupiłam na genialnej stronce ezebra.pl, która serdecznie polecam! Pomadke kupiłam w sklepie firmy Yves Rocher. 
A wy? Jakie macie ulubione kosmetyki?  Koniecznie napiszcie! Czekam 

13 komentarzy:

  1. Również uwielbiam firmę Yves Rocher ♥

    always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki eyeliner z essence i fajnie rysuje kreski :D Fajne kosmetyki :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Yves Rocher mam lakier do paznokci z którego jestem zadowolona a ten eyeliner z essence cudo! :)
    http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. eyeliner uwielbiam mam taki sam!!! polecam!
    jeżeli chodzi o zdjęcia to dodawaj większe :)
    reszta super !!!
    pozdrawiam

    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również używam Astor SKINMATCH powder i uwielbiam go! Swoją drogą to świetny post Natalia oraz super zdjęcia!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose <3

    OdpowiedzUsuń